Mājas lapas izstrādājam tā, lai no tehniskās puses viss būtu atbilstoši SEO principiem. Taču galvenās SEO aktivitātes notiek vēlāk – pēc vietnes izstrādes beigām, un tās jāturpina visu laiku. Mājas lapas optimizācija meklētājprogrammām nav vienreizējs ķeksīša pasākums.
Lai Tava mājas lapa būtu viegli pieejama meklēšanas rezultātos, viens no svarīgākajiem faktoriem ir mājas lapas teksts. Tāpēc mēs silti iesakām mazliet laika veltīt atslēgvārdiem, jo tas atmaksāsies! Mājas lapas saturs ir svarīgāks par tehnisko ietvaru.
Kādreiz Google meklētājprogramma biežu atslēgvārdu lietojumu vērtēja pozitīvi. Viens un tas pats atslēgvārds mājas lapā tiek bieži atkārtots? Good job! Līdz ar dažādiem Google meklētāja algoritmu atjauninājumiem, tagad viss ir mainījies.
We sell custom cigar humidors. Our custom cigar humidors are handmade. If you’re thinking of buying a custom cigar humidor, please contact our custom cigar humidor specialists at custom.cigar.humidors@example.com.
Pārsātinot tekstu ar atslēgvārdiem (keyword stuffing), tas vairs nav viegli lasāms un nav patīkams lasītājam. Google pārstāvji pagaidām nav minējuši konkrētu atslēgvārdu biežuma (keyword density) procentu, tomēr internetā atrodami visdažādākie ieteikumi un spekulācijas par šo tēmu.
Pat uzdodot konkrētu jautājumu Google pārstāvjiem, viņi nesniedz precīzu atbildi, bet iesaka pieturēties pie noderīga, apmeklētājam vērtīga teksta izstrādes ar dabisku, nepiespiestu atslēgvārdu un sinonīmu lietojumu.
Mūsdienās vairāk ieteicama nevis viena un tā paša atslēgvārda bieža lietošana un atkārtošana pie katras iespējas, bet gan sinonīmu lietošana un mērķa atslēgvārdu daudzuma palielināšana.
Vispirms izvēlas galvenos atslēgvārdus un pēc tam šo atslēgvārdu virkni papildina ar citiem vārdiem, kas svarīgi konkrētajā nozarē un kas saistīti ar mērķa atslēgvārdiem.
Google vērtē kontekstu un vispārējo vietnes konceptu, nevis vienu atslēgvārdu.
Izpētot atslēgvārdus ar dažādiem rīkiem, piemēram, Google Keyword Planner, var gūt iedvesmu un atklāt jaunus, savā nozarē svarīgus vārdus, kuri pašam varbūt neienāca prātā.
Ja neesi plānojis iesaistīt profesionāli, iesakām pašu spēkiem dažus vakarus padarboties ar Google Keyword Planner vai citu bezmaksas rīku, lai nodrošinātu veiksmīgāka mājas lapas teksta izveidi.
Mārketinga speciālisti iesaka lietot populārus, bieži meklētus atslēgvārdus, lai panāktu lielāku mājas lapas apmeklētību. Bet lielāka apmeklētība ne vienmēr nozīmē vairāk pirkumu un vairāk peļņas.
Lai panāktu lielāku pirkumu skaitu Tavā vietnē, ieteicams lietot nevis biežāk meklētos atslēgvārdus, bet mazāk meklētus long-tail atslēgvārdus un frāzes. Šie ir vispārīgi principi, kuru lietošana atsevišķi jāizvērtē katrā situācijā.