Lūk, 3 risinājumi, lai iegūtu mobilajām ierīcēm draudzīgu mājas lapu:
Kā solīts šeit, tuvāk aplūkojam otro risinājumu!
Adaptīvais dizains nozīmē, ka mājas lapai ir izstrādāti vairāki statiski izklājumi, vairākas vairākas versijas, saglabājot vienu un to pašu URL struktūru. Pēc mobilās ierīces ekrāna lieluma noteikšanas tiek ielādēta atšķirīga versija, piemērota katram ekrāna lielumam. Adaptīvā mājas lapa var būt lēnāka nekā responsīvā, jo lapas sākotnējā ielādēšana prasa papildus laiku un resursus.
Lai izstrādātu labu adaptīvo dizainu, 1 dizaina skices vietā parasti tiek veidotas vairākas, piemēram, 6 skices (320, 480, 760, 960, 1200 un 1600 pikseļi) dažādiem ekrānu platumiem. Tas prasa vairāk darba un rada lielākas izmaksas, toties ļauj precīzāk kontrolēt dizaina izklājumus atšķirīgiem ekrāniem.
Parasti dizainu veido, sākot no zemākās izšķirtspējas un virzoties uz lielāko. Ierobežota budžeta gadījumā rekomendē vispirms apskatīties analītikas programmā, kāda ekrāna lieluma īpašnieki visbiežāk apmeklē Tavu mājas lapu un tad dizainēt izklājumus tieši šiem lietotājiem.
Jāievēro, ka adaptīvais dizains parasti nav responsīvs, tāpēc, palielinot vai samazinot interneta pārlūkprogrammas logu, var notikt lēciens no viena izklājuma uz otru, kas var samulsināt lietotāju.
Adaptīvā dizaina mājas lapu modificēšana ir grūtāka nekā responsīvas lapas mainīšana. Mājas lapas izstrādātājam jāveic lielāks darba apjoms, uzturot atsevišķus HTML un CSS kodus katram izklājumam. Adaptīvais dizains nav tik fleksibls kā responsīvais. Ja tirgū parādās jauna, populāra mobilā ierīce ar atšķirīgu ekrāna izmēru, iespējams, ka jālabo kāds no adaptīvās mājaslapas izklājumiem vai pat jārada jauns izklājums.